Fraktfritt över 800 kr        Snabb leverans!

Köpvillkor

Allmänt

Endast kunder över 18 år och leverans endast till den adress kunderna är folkbokförda på. 

Priser

Anges i SEK inklusive 25 procent moms. Vi reserverar oss för eventuella fel gällande pris och texter.

Leveranser och leveranstid

Vi sänder normalt dina produkter inom 1 arbetsdag om du valt faktura alternativt kortbetalning. Vid kampanjer kan leveranstiden i vissa fall vara något längre.
Efter genomförd beställning skickas en orderbekräftelse automatiskt ut till den e-postadress som angetts vid registrering.
Vi friskriver oss från eventuella förseningar utom AgnesAmelias kontroll.

Betalning

Kortbetalning
Betalning kan göras med VISA och MasterCard. Vi samarbetar med Svea kortbetalning som är en av Nordens ledande leverantörer av betaltjänster via Internet.

 

Handelsbankens faktura
Handla nu - betala efter leverans!

När du betalar via Handelsbankens faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du fått hem dina varor.

  • Få alltid hem varan innan du betalar
  • Betalningstid - alltid 14 dagar 
  • Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
  • Alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen
  • Möjlighet till delbetalning

En aviavgift om 29 kronor per köp tillkommer. Om betalningen uteblir tillkommer en påminnelseavgift om 60 kronor samt dröjsmålsränta om 24 %. Personuppgifter hanteras i enlighet med gällande lagstiftning. 

 

Presentkort

Har du en presentkortskod skrivs denna in i kassan vid betalning.

Leveranssätt och leveranskostnad

Din order skickas som standard med DHL. Du kommer att få en avisering via sms eller mail där du ombeds att hämta ut ditt paket hos ett givet utlämningsställe. Observera att paket endast ligger kvar i 14 dagar och att det sedan skickas i retur. Gällande paket som inte hämtats ut förbehåller vi oss rätten att debitera kunden 200 SEK för returfrakt och administrativa kostnader.

Enhetsfrakt 69 kronor. Fri frakt vid beställning över 800 SEK.

Transport

Upptäcker du vid mottagandet av dina produkter att försändelsen blivit skadad i transporten ska du omgående, men senast inom 8 dagar reklamera det till transportören eller till ditt utlämningsställe. Du ska behålla emballaget.
Skulle en produkt i din beställning bli skadad eller din leverans försvinna under posthanteringen ansvarar AgnesAmelia för detta. Reklamation angående detta skall göras till oss inom 14 dagar via e-post på info@agnesamelia.se.

Reklamationer

Innehåller din order en skadad alternativt fellevererad produkt kontaktar du AgnesAmelia omgående på info@agnesamela.se så får du en ny produkt eller den korrekta utan extra kostnad. Detta ska göras inom 14 dagar. För att få ersättning mailas bild in på felaktigt skickad alternativt skadad produkt. Skulle din produkt vara slutsåld får du dina pengar tillbaka om du inte vill ha något annat istället. AgnesAmelia löser inte ut produkter som återsänds mot postförskott eller efterkrav. Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens beslut vid eventuella tvister.

Öppet köp

Ångerrätt samt byte inom 14 dagar. I dessa ärenden kontaktar du oss via e-post på info@agnesamelia.se
innan du skickar produkten till oss. Vill du returnera en produkt står du själv för returfrakten och produkten ska då vara oanvänd samt i originalskick. Du ansvarar för att den ankommer till oss i helt skick. AgnesAmelia löser inte ut produkter som återsänds mot postförskott eller efterkrav.

handla tryggt

 Säkra betalsätt
Välj att handla med kort eller faktura

Snabb leverans
Vi skickar dina varor inom 1 dag.

 

Stäng